• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1
پایگاه خبری تحلیلی بهار گیلان (bahargilan.ir) :

احمدی نژاد و نسخه نجات بخش ایران

  • کد خبر : 4587
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۴۳
احمدی نژاد و نسخه نجات بخش ایران

بیش از این کشور و ملت را متضرر نکرده و به پرتگاه نابودی نبرید و شجاعانه به ضعف تدبیر و عمل خود، اعتراف کنید و صادقانه از دکتر احمدی نژاد تقاضای کمک کنید، حتماً کمکتان خواهد کرد.

محمد امین شریفی:

امشب رئیس جمهور محترم اعلام کرد یارانه ها را از راس زنجیره مصرف و توزیع (تولید کننده و وارد کننده) گرفته و به آخرین حلقه این زنجیره (مصرف کننده یا مردم) داده ایم. همان هدف و کاری که همواره دکتر احمدی نژاد دنبال آن بود و بنیانش را هم پانزده سال قبل گذاشت.
فارغ از اینکه این مبالغ اعلام شده یارانه های جدید توسط آقای رئیسی چقدر واقعی و مناسب است، باید گفت:
«پس از حدود پانزده سال، که چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب، طرح مترقی یارانه دکتر احمدی نژاد را بطور مداوم و متحد میکوبیدند و کشور را به این روز انداختند، اکنون پس از آنکه تمام طرحهای اجرایی شان به سنگ خورد، بالاجبار به سبک و سیاق و اندیشه آن مرد برگشتند و مستقیم یا غیر مستقیم اعتراف کردند که یارانه دادن، پول پاشی و صدقه دادن به مردم نیست، بلکه دادن بخش اندکی از پول ملت است به خودشان»
همین….

تنها راه برون رفت کشور از این وضعیت اسفبار و ننگین، نسخه های محمود ملت است که با بررسی های کارشناسانه و عمیق، عاشقانه و بدون چشمداشت خود و اطرافیانش نوشت، نه شیوه های اجرایی قبیله گرایی که بویژه در هشت سال اخیر، تنها و تنها دغدغه مقامات و خانواده هایشان را داشت و دستشان را باز گذاشته بود تا برادران و نزدیکان ببرند و گلوی مردم را بفشارند.

بقیه مشکلات و بحرانهای کشور هم فقط و فقط با نسخه احمدی نژاد قابل حل است.
پس بیش از این کشور و ملت را متضرر نکرده و به پرتگاه نابودی نبرید و شجاعانه به ضعف تدبیر و عمل خود، اعتراف کنید و صادقانه از ایشان تقاضای کمک کنید، حتما کمکتان خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://bahargilan.ir/?p=4587

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.