• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
پایگاه خبری تحلیلی بهارگیلان (bahargilan.ir) :

دکتر علیرضابیگی: یکی پس از دیگری پرده‌ها برافتاد

  • کد خبر : 6113
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
دکتر علیرضابیگی: یکی پس از دیگری پرده‌ها برافتاد

دکتر احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری 300 دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد.

شود شرکتی معتبر مانند بهمن موتور با یک شرکت که سرمایه اولیه آن در سال ۹۷ یک میلیون تومان بوده است وارد چنین معامله ای شده باشد؟ بنده کاری هم به فرمان آقای رئیس جمهور ندارم که دستور داده اند هیچ خودرویی خارج از سامانه یکپارچه فروش واگذار نشود و اصلاً این فرمان را هم کنار می گذاریم!

دکتر بیگی افزود: چرا و چگونه این شرکت معتبر وارد چین معامله ای شده است و چه کسی آن را خواسته است؟ جالب تر اینجاست که همین شرکت با همین معاون مجلسی که امضایش پای آن تفاهم نامه هست، در جای دیگری یک شرکت دیگری را به صورت مشارکتی ثبت کرده است و در آینده به این موضوع هم پرداخت خواهیم کرد.

وی گفت: این اتفاقات موجب وهن مجلس است و موجب آسیب دیدن وجهه مجلس شورای اسلامی در نزد ملت ایران به عنوان رکن مردم سالاری و تبلور قدرت مردم در تصمیم گیری و قانون گذاری می شود.

دکتر بیگی در پایان گفت: این تفاهم نامه حکایت از این می کند که شرکت بهمن موتور تحویل ۳۰۰ دستگاه خودرو تا پایان خرداد 1401 را متعهد شده است، این سند مورد توجه کسانی باید باشد که در مورد تاریخ این قرارداد و اصل تفاهم نامه تشکیک ایجاد کرده و اعلام می کنند که زمان آن مربوط به دولت گذشته بوده است.

 

گزارش نصر می افزاید، بر اساس سندی که توسط احمد علیرضا بیگی، نماینده مجلس شورای اسلامی در اختیار تحریریه «نصر» قرار گرفته است، تفاهم نامه واگذاری 300 دستگاه خودروی دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم تیپ 1 و فیدلیتی پرایم تیپ 2 در تاریخ 27 تیر ماه 1400 به امضای شرکت «بهمن موتور» و شرکت «رادین مبین غرب» رسیده و به موجب این تفاهم نامه تحویل 300 دستگاه از خودروهای یاد شده از شهریور 1400 تا خرداد 1401 به افراد معرفی شده توسط این شرکت تعهد شده است.

لینک کوتاه : https://bahargilan.ir/?p=6113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.