• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2
سعید عزت اللهی و غرور زیبای گیله مردی

سعید عزت‌اللهی: پرسپولیس و استقلال را دوست دارم اما طرفدار ملوانم

  • کد خبر : 784
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۶:۵۴
سعید عزت‌اللهی: پرسپولیس و استقلال را دوست دارم اما طرفدار ملوانم

🔹عزت اللهی: من برای پرسپولیس و استقلال که جزو تیم های پرطرفدار کشورم هستند و دو تیمی هستند که در فوتبال آسیا و در فوتبال اروپا شناخته شدند باتوجه به طرفدارانی که دارند و با توجه به اینکه تاریخچه بزرگی پشت این دو باشگاه هست احترام قائلم اما من هیچوقت نه طرفداری کردم نه حرفی زدم.

🔴 سعید عزت‌اللهی: پرسپولیس و استقلال را دوست دارم اما طرفدار ملوانم

عزت اللهی: من برای پرسپولیس و استقلال که جزو تیم های پرطرفدار کشورم هستند و دو تیمی هستند که در فوتبال آسیا و در فوتبال اروپا شناخته شدند باتوجه به طرفدارانی که دارند و با توجه به اینکه تاریخچه بزرگی پشت این دو باشگاه هست احترام قائلم اما من هیچوقت نه طرفداری کردم نه حرفی زدم.

چون فوتبالم را از شهرم شروع کردم و خودم را یک انزلی‌چی می‌دانستم قطعا همیشه تیم اول خودم را ملوان میدانم و با توجه به اینکه ما شمالی ها تعصب خاصی روی تیم ملوان داریم من نتوانستم روی تیم دیگری تعصب داشته باشم چون برای این تیم فوتبال بازی کردم و فوتبالم را با ملوان در ایران تمام کردم ولی در فوتبال حرفه‌ای شما از آینده خبر ندارید. شاید بخواهید در یکی از دو تیم پرطرفدار یا تیم های دیگر لیگ برتر بازی بکنید که قطعا آن موقع شرایط فرق میکند ولی در حال حاضر من با احترام به تمام تیم هایی که در کشورم هستند، روی تیم شهرم تعصب دارم و امیدوارم بتوانند به لیگ برتر صعود کنند.

لینک کوتاه : https://bahargilan.ir/?p=784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.