• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0
پایگاه خبری تحلیلی بهارگیلان (bahargilan.ir):

سیار شیرکوهی:مصائب حمید بقایی و مظلومیت صدای لب های خاموش او را تاریخ باید تا ابد در خود ثبت کند

  • کد خبر : 1102
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
سیار شیرکوهی:مصائب حمید بقایی و مظلومیت صدای لب های خاموش او را تاریخ باید تا ابد در خود ثبت کند

این مردان خداجوی آنچه در توان داشتند برای روشنگری ملت ایران بکار بردند و از جان و آبروی خود مایه گذاشتند تا مبادا ظلم و ستم و جفای مسئولین ظالم و بی درد به پای انقلاب و آرمان های واقعی انقلاب نوشته شود.

باز هم تکرار شد روزهای تلخ گذشته و بستری شدن حمید بقایی در بیمارستان، به دلیل ظلم قوه تحت امر لاریجانی!

سلام بر مردان بزرگ و خستگی ناپذیر تفکر عدالت خواهی بهار، محمود احمدی نژاد، حمید بقایی، اسفندیار رحیم مشایی و علی اکبر جوانفکر این یاران همیشه در صحنه تفکر عدالت خواهی و آزاد اندیشی دوران ظلم و خفقان لاریجانی ها

سلام بر حمید بقایی فرزند شجاع و یار و یاور همیشگی دکتر محمود احمدی نژاد و شهید تهمت به دست ناجوانمردان و ناهلان و نامحرمان انقلاب

آری مصائب حمید بقایی و مظلومیت صدای لب های خاموش او را تاریخ باید تا ابد در خود ثبت کند.


آری ظلم بیکران نامردان روزگار در عدلیه خانه لاریجانی را باید تاریخ یک جهان به قضاوت بنشیند که تاریخ ایران به تنهایی قدرت حمل این همه ظلم در خود را ندارد، همانند ظلم به بابی ساندز که فقط مختص جغرافیای کشورش نبود، امروز در ایران تحت امر قوه ظالمانه لاریجانی تکرار مصائب بابی ساندز را ملتی به نظاره و قضاوت نشسته اند. خیابانی به نام بابی ساندز داریم، افسوس که بابی ساندز سرزمینم مدام در بیمارستان بستری میشود!

آری حمید بقایی این از شجاع ترین مردان صحنه سیاست سرزمینم، صدای لب های خاموشش امروز ملت را به خروش واداشته است تا بابت سکوت دیروز خود از بقایی و خدای او عذرخواهی کنند و پس گرفتن انقلاب از دست نااهلان و نامحرمان انقلاب را هدف گیرند!

برادر مهربانم، ای شجاع مرد سرزمینم، تو را یک ملت اسطوره خود میدانند، اسطوره در مقابل ظلم، اسطوره در مقابل چپاولگری و خفقان، اسطوره در مقابل حکم های ظالمانه قضات عدلیه خانه لاریجانی که لکه سیاهی را به پیشانی یک مملکت آن هم در حکومتی به اسم حکومت اسلامی روا داشته اند، آری مرد شجاع سرزمینم اگر چه چند سالی است در روزهای نوروز عوض استشمام هوای پاک طبیعت، برای ستاندن سلامتی روح و جسم نحیف خود از خصم روزگار میهمان خادمین بیمارستان ها میشوی، اما امروز لبان یک ملت زمزمه میکند این خواسته و شعار آزاد اندیشی تو را که یک تنه با لب های خاموشت در مقابل مجسمه ظلم فریاد کردی،

و درود و سلام خدا به مهندس اسفندیار رحیم مشایی ابرمردی که باکی از حبس در سلول های مخوف قوه تحت امر لاریجانی و صدور حکم ظالمانه قضاتی همچون قاسم زاده های فاسد در دل خود راه نداد و رنج تمام تهمت ها تخریب ها ناملایمتی ها را به جان خریدند و آتش زدند این حکم ضد انسانی و دور از شرافت قضات عدلیه خانه صادق لاریجانی علیه حمید بقایی را!

این مردان خداجوی آنچه در توان داشتند برای روشنگری ملت ایران بکار بردند و از جان و آبروی خود مایه گذاشتند تا مبادا ظلم و ستم و جفای مسئولین ظالم و بی درد به پای انقلاب و آرمان های واقعی انقلاب نوشته شود.

امروز همه ما مردم ایران دست های التماس خویش به درگاه الهی، به سوی پروردگار عدل گستر و قادر دراز نمونده و آرزوی سلامتی و شفای این عزیزانمان را طلب می نماییم. الهی به امید لطف و محبت تو، همواره تو را میخوانیم که بهترین عزیزان این ملت را در سایه خود محفوظ و سلامت بداری که تو حافظ جان و مال و آبروی این عزیزان و همه آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان هستی.

یکی از میلیون ها حامی تفکر عدالت خواهی مردان بهار

سیار شیرکوهی

لینک کوتاه : https://bahargilan.ir/?p=1102

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.