• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1
پایگاه خبری تحلیلی بهارگیلان (bahargilan.ir) :

منطقی: برای تقاضاهای بیش از عرضه در فروش یکپارچه خودرو از ظرفیت ۱۴۰۳ استفاده می‌کنیم

  • کد خبر : 6020
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
منطقی: برای تقاضاهای بیش از عرضه در فروش یکپارچه خودرو از ظرفیت ۱۴۰۳ استفاده می‌کنیم

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت، گفت: با توجه به طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی در وهله نخست ۵۰۰ هزار دستگاه خودروهای داخلی عرضه و چنانچه تقاضا بیش از تعداد خودروهای قابل عرضه باشد، از ظرفیت خودروهای تولید و فروش سال ۱۴۰۳ استفاده خواهیم کرد.

منوچهر منطقی در پاسخ به این سوال که با توجه به عرضه ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو قابل عرضه در طرح یکپارچه خودروهای داخلی، بیش از این تعداد تقاضا ایجاد شود، با توجه به اینکه قرار نیست قرعه‌کشی انجام شود، تکلیف مازاد تقاضا چه خواهد شد؟ پاسخ گفت: همانطور که تاکید شده است، تقاضایی حذف نخواهد شد؛ قرعه به جهت تعیین نوبت انجام می‌شود و در صورتی که تقاضا بیش از توان تولید در سال ۱۴۰۱ (که حدودا ۱.۶ میلیون دستگاه خودرو و تا ۱.۸ میلیون دستگاه هم احتمال تولید وجود دارد) باشد، از ظرفیت تولید و فروش در سال ۱۴۰۳ استفاده و نوبت افراد به آن زمان خواهد افتاد.

وی تاکید کرد: بنابراین ممکن است نوبت تحویل به سال آینده بیفتد، در این صورت چنانچه افراد تمایل به دریافت در نوبت خود باشند، می‌توانند ادامه فرآیند ثبت‌نام را انجام دهند اما اگر هم این زمان برایشان طولانی بود و تمایل به انتظار نداشته باشند، می‌توانند انصراف داده و وجه خود را برداشت کنند.

لینک کوتاه : https://bahargilan.ir/?p=6020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.